[OT]Re: Częstotliwo?ć od?wieżania a zdrowie (ISO)...

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Mon 01 Apr 2002 - 18:51:11 MET DST

"Lepton" <l.kamil_at_poczta.e.pl> wystukał
(news:a8a285$lm1$1_at_news.tpi.pl):

> To iż że pulsujący strumień fotonów zwiększa ryzyko czerniaka na
> pewno jest dyskusyjne ponieważ nie potwierdzone to jest
> rzetelnymi badaniami naukowymi, i prędko na pewno nie będzie,
Ja tylko krotko, bo bardzo NTG jestesmy. Zgadzam sie, ze nalezy uwazac,
sam uzywam najwyzszego dostepnego odswiezania - monitora nie
oszczedzam. Jednak, podobnie jak w przypadku np. rezonansu
magnetycznego, dopoki nie udowodniono szkodliwosci (jako korelacji
ekspozycja-zachorowalnosc) to nie ma powodu siac paniki. A monitory sa
na rynku dlugo. Mozna dmuchac na zimne, ale sadze, ze bardziej
szkodliwe sa pola EM z zasilacza i monitora niz migotanie, buforowane
dodatkowo latencja luminoforu.
Pozdrawiam
Egghead