Re: atramenty do Lexmarka z33

Autor: volcan (cool_komputery_at_interia.pl)
Data: Mon 25 Mar 2002 - 09:40:32 MET

Użytkownik "JaS" <jas22_at_NOSPAMgo2.pl> napisał w wiadomości

> najtańszą w eksploatacji????? za 50 zł masz napełniacz do HP którym
> nabijasz 2 pojemniki i drukujesz 2000 stron. to jest tanio!!
> TYLKO HP
No pewnie że HP jest super, ale jednak przy odrobinie nieuwagi/braku wprawy
(niepotrzebne skreślić ;) można przy napełnianiu załatwić nabój na cacy.
Zresztą wiadomo, że nie chodziło mi o najtańszą w eksploatacji ze wszystkich
drukarek oferowanych na rynku, tylko w swojej klasie cenowej. No a za 250
złotych raczej żadnej HP nie kupisz (tzn. żadnej sensownej - praktycznie
fajne HP to seria 9xx, bo z 8xx bywają kłopoty na niektórych
konfiguracjach - ECS się kłania ;) no a 6xx to już praktycznie przeżytek. No
a za te pieniądze można kupić Z13 Lexmarka, która jest totalnym
nieporozumieniem i kilka piw :)
Pozdrawiam :)
volcan