Re: Nagrywarka i audio (kabelek)

Autor: volcan (cool_komputery_at_interia.pl)
Data: Mon 25 Mar 2002 - 09:47:19 MET

Użytkownik "Piotrek" <piotrekk5_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "jarosław jaszewski" <jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl> napisał w
> wiadomości news:3C9E577D.7050701_at_plusnet.pl...
> Eee, no tak. Ale mi chodzi o to, aby płyt można było słuchać z cd-romu lub
> nagrywarki, więc czy da radę podłączyć nagr. i cd razem do muzycznej.

No jak masz dwa wejścia na karcie muzycznej, to tak, a jak nie masz to nie.
Jak nie, to pozostaje jeszcze przesyłanie audio przez IDE (opcja włącz
dźwięk cyfrowy dla tego urządzenia, czy jakoś tak).

Dokładnie - nagrywarka na master, CD na slave (oczywiście oba na drugim
IDE), na pierwszym IDE na master HDD.

Pozdrawiam :)
volcan