Asus A7M266 i dUUUŻo urządzeń

Autor: Mieto (mieto_at_kki.net.pl)
Data: Sun 10 Mar 2002 - 21:50:30 MET

Witam
Mam taki cholerny problem posiadam płytę główną Asus A7M266 i chcę podpiąć
dość dużo urządzeń: CD-ROM, DVD, nagrywarkę, 4 szt. HDD. kupiłem sobie
kontroler Promise TX2 aby móc to wszystko podłączyć no i owszem udało się
ale zaczeło się dziać coś dziwnego znika mi co pewien czas nagrywarka nie
wiem co mam dalej robić moim zdaniem Karta muzyczna Live 5.1 gryzie sie z
kontrolerem czy zmienić płytę aby obsługiwała 8 urządzeń IDE czy można to
wszystko jakoś podzielić?
Pozdrawiam
MIETO