Re: Asus A7M266 i dUUUŻo urządzeń

Autor: Andrzej Zbierzchowski (andrzejzb_at_interia.pl)
Data: Sun 17 Mar 2002 - 00:13:22 MET

Mieto wrote:
> W SCSI nie mogę inwestować bo nie mam funduszy, tasowanie slotami już to
> przerobiłem i dalej to samo. Choć pojawiło się cosik dziwnego w jednym
> ustawieniu wszystko było OK tylko komputer zawieszał się przy uruchamianiu

Ja bym na Twoim miejscu zaoparzył się jednak w miarę możliwości w sprzęt
SCSI - ile możesz. Na Allegro kontroleer UW Adapteca kupisz do 150 PLN.
Dyski 18 GB po ca. 500 PLN. Nie mówię że od razu, ale sukcesywnie.
Transfer 40 MB/sek. w UW SCSI to lepiej niż UATA 66 a niewiele mniej niż
UATA 100. I wszystko na jednym IRQ...

--
Pozdrawiam - A. Z.
mail me: andrzejz_at_chomiczowka.net.pl