Re: Asus A7M266 i dUUUŻo urządzeń

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Tue 12 Mar 2002 - 11:32:59 MET

"Mieto" <mieto_at_kki.net.pl> wrote:
> Mam taki cholerny problem posiadam płytę główną Asus A7M266 i chcę podpiąć
> dość dużo urządzeń: CD-ROM, DVD, nagrywarkę, 4 szt. HDD. kupiłem sobie
> kontroler Promise TX2 aby móc to wszystko podłączyć no i owszem udało się
> ale zaczeło się dziać coś dziwnego znika mi co pewien czas nagrywarka nie
> wiem co mam dalej robić moim zdaniem Karta muzyczna Live 5.1 gryzie sie z
> kontrolerem czy zmienić płytę aby obsługiwała 8 urządzeń IDE czy można to
> wszystko jakoś podzielić?

prawdopodobnie zasilacze nie daje rady. A problemy z kartą Live 5.1 są dosyć
typowe w "wypasionych" komputerach; jeżeli nie masz aż tylu głośników to
sobie ją wymień na np. SB PCI 128. Tak w ogóle, to wszystko będzie Ci
ślamazarnie chodziło; za dużo sprzętu na IDE. Sugeruję SCSI na dyski i ew.
nagrywarkę.

B.