Re: Jaki dysk 80GB?

Autor: Desperado (pbelino_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Mon 25 Mar 2002 - 23:23:02 MET

> Pytania:
> - chcialbym sie jeszcze upewnic czy moj model mie jest spierdzielony, czy
> jest ktos kto ma biv 60 lub 80, przykrecona normalnie w obudowie i nie
> narzeka na terkotanie (oczywiscie nie caly czas, tylko jak wyjatkowo musi
> krecic glowica), najlepiej jakby mogl porownac to z 40?
> - czy przy duzych partycja ok 40GB (ntfs) dysk jest glosniejszy? (np. ma
do
> obsluzenia wieksze dane opisujace partycje)

ja mam 60tkę i nie narzekam ... dysk jest cichy i zapewnia duży komfort
pracy. Jedna partycja ma 42 (FAT32), ale nie sądzę żeby logiczne ułożenie
partycji miało wpływ na fizyczne parametry ...
Czasem, ale to tylko wtedy jak męczę go na maxa, słychać jego pracę...
Kumpel ma 40stkę, ale różnic jakichś nie zauważyłem.

Pozdrowienia

Desperado