Re: Naboje do HP

Autor: Mark (dragon_at_exclusive.pl)
Data: Mon 25 Mar 2002 - 23:01:39 MET

Niejaki(a) "Marcin" <brak_at_adresu.pl> w przyplywie weny tworczej
napisal(a):
> Gdzie kupie w 3miescie nieoryginalne wklady do drukarki HP710C lub
jakies
> zestawy do samodzielnego napelniania??
> Ile moze kosztowac naprawa ( i gdzie) uszczelki do tej drukarki? -
Ciagle
> tusz mi wycieka

Rozbieralem juz wiele drukarek HP - ale teraz to mnie zastrzeliles, bo
za chiny nie wiem gdzie w drukarce HP miesci sie uszczelka..;P
Moze to wynika z faktu ze nie ma czegos takiego?..;))

A co do napelniania....
Jesli musisz nieoryginalne (wiem, cena oryginalnych zniecheca, ale gdy
sie chce tanie tusze kupowac trzeba bylo myslec o Epsonie lub
Canonie..) - to lepiej kup w jakiejs firmie napelniajacej, a nie baw sie
w to sam - efekty bywaja oplakane, a czyszczenie tego syfu potem zajmuje
troche czasu - nie mowiac o tym, ze chcac nie chcac raczki sobie
upackasz.... A mialem ostatnio takie przypadki, ze pol tuszu w drukarce
plywalo, napelniane 'domowym sposobem" - efekt, drukarka zupelnie
niezdatna do uzytku,,,
Szkoda ryzykowac - bo jak Ci sie popsuje calkiem, ze trzeba bedzie np.
elektronike wymienic - to mozesz od razu na zlom wyrzucic - HP tego nie
naprawia, tylko wymienia na sprawna - z doatkowa gwarancja, roczna, a
jakze, tyle ze w chorej cenie - za tyle spokojnie kupisz nowa drukarke,
z pelnymi tuszami...
W serwisach HP niewiele zdzialasz (mowie o autoryzowanych, nie Sewisie
Centralnym HP ) - bo drobne naprawy, konserwacje owszem, wykonaja, ale
gdy cos powaznieszego to juz nie - bo HP zmienilo polityke serwisowa i w
zasadzie ich nie wspomaga zupelnie, o zaopatrzeniu w podzesoly nie
wspominajac.. wszystko w serwisie centralnym..

Mark