Re: Jaki dysk 80GB?

Autor: kedar (kedar_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 25 Mar 2002 - 20:41:08 MET

Użytkownik "Krzys-iek" <krzys-iek@_______wp.pl> napisał w wiadomości
news:a7nsn0$ndo$1_at_news.tpi.pl...
> pane ja mam 60 i ci powiem ze sie nie przykreca do lichej budy niczego bo
> wpada w wibracje - budlo rezonansowe ...

Enlight, liczylem wiec na wiecej. Dziwi mnie roznica pomiedzy 40 a 60 (jak
napisalem: w tym samym miejscu a roznica gigantyczna).
Owszem wizgu talerzy nie slychac ale te glowice...
A jak sobie radzisz z przesuwaniem obudowy, nie lata ci dysk po calym
wnetrzu :)

Pytania:
- chcialbym sie jeszcze upewnic czy moj model mie jest spierdzielony, czy
jest ktos kto ma biv 60 lub 80, przykrecona normalnie w obudowie i nie
narzeka na terkotanie (oczywiscie nie caly czas, tylko jak wyjatkowo musi
krecic glowica), najlepiej jakby mogl porownac to z 40?
- czy przy duzych partycja ok 40GB (ntfs) dysk jest glosniejszy? (np. ma do
obsluzenia wieksze dane opisujace partycje)

--
Radek Pasiek
mailto:kedar_at_student.uci.agh.edu.pl