Re: RH 7.2, Athlon 1600+ i Segate 1.2GB

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 18:23:14 MET

Użytkownik Tadeusz BETLEJ <tbet_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a537ce$k2d$1_at_news.tpi.pl...
> Witam!
> W poniedziakek walczylem z nowym komputerem ( Athlon XP 1600+ i starym
> segate 1.2G i klops :-(.
>
> Problem nie lezy w zlej kompilacji jadra, ale cos nie tak z Twardym Dyskiem.
> Probowałem spowolnic Dysk w biosie zmieniajac mu ustawienia (PIO 0 ) ,
> wylaczajac tryb DMA, ale niestety komputer zatrzymuje sie przy starcie
> (po LILO) przy wstepnym odczycie jadra (CRC error).
> Dlaczego... nie wiem. W kazdym razie spowolnienie interfejsu IDE w biosie
> nie pomoglo.
> [...]

Podobno jakiś błąd miała ta seria dysków Seagate'a i nie działała z nowszymi
kontrolerami IDE. Jeżeli dysk działa poprawnie w innym/starym kompie i kabel
jest OK to szkoda tracić czasu i nerwów.

PeJot