Re: CUPLE-VM... ?

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 18:19:12 MET

Użytkownik eMGieB <emgieb_at_wp.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych napisał:m4i87use6p3eirisggjq36jr5sdi1rk1cb_at_4ax.com...
> Mial ktos do czynienia z ta plytka Asusa? Zamierzam cos takiego kupic
> mojej dziewuszce i wyposazyc w Celka lub C3... tylko bladego pojecia
> nie mam jak sofie grafika wbudowana poradzi z wyzwaniem typu DivX...
> bo na tej z i810 chodzi karygodnie...

VIa PLE133 ma wbudowana Trident Blade 3D 8MB (ale brak slotu AGP),
bawilem sie kiedys wersja normalna na AGP i overlay obslugiwala
(z Aver Capture 98 i Win95osr2).
Jezeli chcesz to uzywac w WinXP to sie lepiej rozgladnij za sterownikami
(Viaarena, Trident, chyba ze sa w systemie - nie sprawdzalem)

BTW. Jak kupisz to mozesz podeslac na grupe wyniki z 3dMarka 2000 ;)

PeJot