RH 7.2, Athlon 1600+ i Segate 1.2GB

Autor: Tadeusz BETLEJ (tbet_at_interia.pl)
Data: Thu 21 Feb 2002 - 17:26:10 MET

Witam!
W poniedziakek walczylem z nowym komputerem ( Athlon XP 1600+ i starym
segate 1.2G i klops :-(.

Problem nie lezy w zlej kompilacji jadra, ale cos nie tak z Twardym Dyskiem.
Probowałem spowolnic Dysk w biosie zmieniajac mu ustawienia (PIO 0 ) ,
wylaczajac tryb DMA, ale niestety komputer zatrzymuje sie przy starcie
(po LILO) przy wstepnym odczycie jadra (CRC error).
Dlaczego... nie wiem. W kazdym razie spowolnienie interfejsu IDE w biosie
nie pomoglo.
Sprobowalem podlaczyc dysk 30GB i poszło bez problemu :-(. Z dowolnym
jadrem.

Czy ktos wie jak to rozwiazac. Chcialbym jednak aby RH chodzil na tym starym
HDD.
Dodam, ze RH z tym dyskiem i WinChipem 200 chodzi bez problemu.

Ten dysk to:
Seagate Technology 1275MB - ST31276A, ATA DISK drive

Pozdrawiam
Tadeusz BETLEJ