Re: Abit KT7-RAID - jaki maxymalny procek ?

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 12:42:13 MET

Metalman <rafalmaz_at_poland.com> wystukał
(news:3C762416.1D4E9DEA_at_poland.com):

> Czy mozesz jeszcze dopowiedziec troche wiecej ? Jak ustawiales
> procka ? W biosie jest kilka ustawien "gotowych" a potem mozna
> robic to jako user. Mozes pamietasz jak to bylo ? Chcialbym
> wiedziec zanim kupie procesor, a nie chce miec niespodzianek :)
> Z biosem mam problem bo ciezko go sciagnac.

Generalnie na Manual, najlepiej zejsc troche z mnoznikiem, a zwiekszyc
FSB, oczywiscie o ile sprzet pozwoli. Konkretne ustawienia zaleza od
wielu czynnikow; musisz sam dobrac eksperymentalnie najlepsza
konfiguracje, zaczynajac od 10,5 x 133 (czyli od ustawien fabrycznych).
Aha, jeszcze cos - jezeli KT7 to problem (nie doczytalem), bo moj byl
KT7A. KT7 to max. chyba Duron 1300 i Athlon 1200/200 (czyli bez "C").
Pozdrawiam
Egghead