Re: Komputer nie startuje

Autor: Tomasz Lemiech (szpajder_at_staszic.waw.pl)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 08:39:36 MET

Marek Twardochlib <marek_at_geoinform.fh-mainz.de> wrote:
> Jestem tu nowy, wiec sorry jezeli pytam o rzeczy, ktore byly juz 100
> razy walkowane. Mam nastepujacy problem: Brat wlaczyl dzisiaj kompa i
> maszyna nie ruszyla. Glosniczek ani razu nie pipna, monitor czarny,
> lampka przy floppy swieci sie stale, szuflada CD-ROMu nie wyjezdza,

Jak nie wyjeżdża, to pewnie problem z zasilaczem. Spróbuj odpiąć trochę
sprzętu - np. CD-ROM i dysk (dyski na rozpędzenie się potrzebują więcej
prądu). Jeśli nie pomoże, to rozkręć zasilacz i zobacz, czy np. nie ma
jakichś zwęglonych rezystorków. Albo pożycz od kogoś zasilacz po prostu.

Pozdrawiam,

--
			     	 Tomasz Lemiech (RLU#189399) (TL4681-RIPE)
				     <mailto: szpajder_at_staszic.waw.pl>