Komputer nie startuje

Autor: Marek Twardochlib (marek_at_geoinform.fh-mainz.de)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 00:36:53 MET

Witam.

Jestem tu nowy, wiec sorry jezeli pytam o rzeczy, ktore byly juz 100
razy walkowane. Mam nastepujacy problem: Brat wlaczyl dzisiaj kompa i
maszyna nie ruszyla. Glosniczek ani razu nie pipna, monitor czarny,
lampka przy floppy swieci sie stale, szuflada CD-ROMu nie wyjezdza,
wiatrak na CPU sie kreci. Wie moze ktos co tam sie moze dziac? Co moze
byc przyczyna takiego zachowania?

Jego dokladna konfiguracja:

PIII700MHz
ASUS CU-BX (ATA-66)
RAM: 2 x 64 MB, 1 x 128 MB (no name)
HDD: IBM DTLA-307030 30 GB
ELSA GeForce 256
SB Live! Player 1024
Modem ELSA MicroLink 56k Internet
TV: Hauppauge WIN TV FM
Floppy (zwykle :)
CDROM Toshiba XM-6702B
Mysz Logitech Moue Man (z koleczkiem)
Scanner: Canon Scan N 650 U
Drukarka: Canon na USB, dokladnie nie wiem

z gory dzieki za pomoc

marek