Re: Komputer nie startuje

Autor: Marcin Wojtynski (frutis_at_astercity.net)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 09:41:47 MET

Uzytkownik "Marek Twardochlib" <marek_at_geoinform.fh-mainz.de> napisal w
wiadomosci news:3C758495.90B0E140_at_geoinform.fh-mainz.de...
> Witam.
>
> Jestem tu nowy, wiec sorry jezeli pytam o rzeczy, ktore byly juz 100
> razy walkowane. Mam nastepujacy problem: Brat wlaczyl dzisiaj kompa i
> maszyna nie ruszyla. Glosniczek ani razu nie pipna, monitor czarny,
> lampka przy floppy swieci sie stale, szuflada CD-ROMu nie wyjezdza,
> wiatrak na CPU sie kreci. Wie moze ktos co tam sie moze dziac? Co moze
> byc przyczyna takiego zachowania?
>
> Jego dokladna konfiguracja:
>
> PIII700MHz
> ASUS CU-BX (ATA-66)
> RAM: 2 x 64 MB, 1 x 128 MB (no name)
> [...]

Odepnij co niepotrzebne , fdd , cd, TV , live , zostaw jedna kosc pamieci i
odpal , jak sie odpali to kolejno podlaczaj sprzeet i zobacz kiedy sie
przestanie odpalac. Jesli sie nie odpali to zmien kosc pamieci na inna ,
wyjmij GeForca i wsadz cos malego na PCI , jak sie odpali.... itd.
Ostatecznie znajdziesz co jest zle

Marcin