Re: 19 cali

Autor: Fater (fater_at_o2.pl)
Data: Thu 21 Feb 2002 - 18:50:40 MET

Użytkownik "Zdzislaw" <krenozyl_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Mam prosbe o zachowanie calkowitej dyskrecji w podobnych sprawach Panie
> Krzysiu.
LOL!!!!

> Gwara jakiej Pan uzywa w swoim poscie jest tutaj stanowczo nie na miejscu!
LOLOLOLOL!!!!, ...jeszcze troche i PLONK bedzie!!!

> pomiedzy bardzo znanymi znakami "" co spowodowywalo by pewne rozluznienie.
qfa, ale sie facet fajnie rozluźnia...;-PPP

> Chcialbym zauwazyc ze uzywanie tak obrazliwych swrotow jak (przepraszam ze
> cytuje) "wyciagnie" pozwala wyrobic sobie oczywisty poglad zwiazany z Pana
> osoba.
no nie no....Pan Z. sie chyba czegos NAOGLADAL!!!!.....;-)))

> nalezy takze spodziewac sie wizyty prokuratora.
hahahahahahahhaha.........:-)))))))))))
tu du duuuuu!!!!!
P L O N K !!!! WORNING!!!!!!

albo koles jes niezle ^%$#%$#%@#@ albo jakis fagas zrobil sobie jaja...;-))