Re: pamiec...

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Thu 21 Feb 2002 - 18:49:57 MET

Witam.

www.teresaudio.com/memtest86/
www.dimmtester.com - program docmem (chyba)
A ogólnie www.google.com.

> i jeszcze jedno:
> Jestem zaawansowanym użytk. i chce sie dowiedziec od Was (krotko) WIN ME czy
> SE???

Eee zaawansowany by zadał pytanie na googlach ;)).
A co do windowsów to zainstaluj, potestuj, porównaj, wybierz.
U mnie ME wygrało. A jak znam życie każdy będzie Ci innego polecał,
dlatego sam musisz dokonać wyboru.

Pozdrawiam,
Wołek.

--
Wolek | wolek[at]pf.pl | UIN 25295866 | www.wolek.prv.pl
"I marsze wojskowe, i marsze weselne prowadzą do walki."