Re: 19 cali

Autor: Zdzislaw (krenozyl_at_polbox.com)
Data: Thu 21 Feb 2002 - 13:55:30 MET

Witaj!
Na wstepie pozdrawiam.
"krzysiu" <kbj_at_o2.pl> wrote in message
> przymierzam się do kupienia monitora. Oferta Samtrona 19" jest cenowo
> zachęcająca (96p)....
Jezeli chodzi o oferte cenowa Samtrona to nie moge sie tutaj zgodzic z
kolega. Wiem z dobrze poinformowanych zrodel ze oferta ta jest zachecajaca
ale... tylko dla osob dla ktorych oferta Sony 25" wydaje sie byc poza
zasiegiem. Dla osob zas dla ktorych oferta Samsunga 21" jest stanowczo za
niska (wiec niezachecajaca) zachecajaca jak mysle bedzie oferta cenowa LG.
Mam prosbe o zachowanie calkowitej dyskrecji w podobnych sprawach Panie
Krzysiu.

> ma pasmo 205MHz, na 19-tkach chyba sensowne jest 1280x1024, nie wiem jak
> na tym mruga, ale skoro na 1600x1200 ma 75Hz to może z 95 wyciągnie.....

Gwara jakiej Pan uzywa w swoim poscie jest tutaj stanowczo nie na miejscu!
Pewnym wytlumaczeniem bylby fakt gdyby zechcial Pan umiescic slowo mruga
pomiedzy bardzo znanymi znakami "" co spowodowywalo by pewne rozluznienie.
Chcialbym zauwazyc ze uzywanie tak obrazliwych swrotow jak (przepraszam ze
cytuje) "wyciagnie" pozwala wyrobic sobie oczywisty poglad zwiazany z Pana
osoba.

> czy ktoś pracuje na takim monitorze?
Tutaj juz Pan przesadzil. (perwersji nie zniese)

> może z tanimi 19 lepiej dać sobie
> spokój i kupić dobrą 17?
Pomijajac juz fakt KUPOWANIA dobrych czy mniej dobrych zauwaze tylko ze
17-stki to jeszcze < niz 18-stki i oprocz mojej pogardy dla Panskiej osoby
nalezy takze spodziewac sie wizyty prokuratora.

> pozdrawiam Krzysiu
Tego komentowac chyba nie trzeba!

Zdzislaw