szukam manuala do ecs na bxcel. help!

Autor: Ciacho (ciacho17_at_go2.pl.USUN_TO)
Data: Thu 21 Feb 2002 - 17:35:16 MET

potrzebuje manuala do plyty firmy ecs. nie mam zbyt wielu danych, wisze na
modemie, a google jakos nie moze mi niczego konkretnego wyszukac.
gdybym chociaz znal dokladny model plyty, to juz byloby mi latwiej.

Moze ktos mi pomoze, bo nie wiem jak popodlaczac te diody od obudowy i
przycisk reset. jak nie znajde tej rozpiski to bede probowal na chybil -
trafil ;)
a oto dane jakimi dysponuje:
plyta ecs na chipsecie bxcel pc 100, ali, slot 1, zintegrowany dzwiek
soundpro, rev plyty 3.4 a , amibios, zlacza zasilacza to at i atx, 3 pci, 2
isa, 3 sloty pamieci dimm ulozone rownolegle do gniazda agp.

z gory dziekuje za pomoc :)

--
Ciacho
   Ciacho3k_at_poczta.onet.pl