Re: 19 cali

Autor: Denzej (zenon_at_polbox.com)
Data: Thu 21 Feb 2002 - 15:20:29 MET

> Gwara jakiej Pan uzywa w swoim poscie jest tutaj stanowczo nie na miejscu!

niech się pan uspokoi Panie Zdzisławie. Pan Krzysiu używa gwary
środowiskowej,
charakterystycznej dla sporej grupy osób, zdolnych z dystansem patrzeć na
rzeczywistość.
Śmiertelna powaga jakiej Pan wymaga od ludzi pozbawia nas nie tylko radości
egzystencji, ale również możliwości swobodnego komunikowania się na liście.
Widać, przekroczenie pewnego progu świadomości lub wiedzy okazało się dla
Pana KATASTROFALNE.

> Pewnym wytlumaczeniem bylby fakt gdyby zechcial Pan umiescic slowo mruga
> pomiedzy bardzo znanymi znakami "" co spowodowywalo by pewne rozluznienie.

(...) zapraszam na naszą stronę poświęconą stosowaniu współczesnego języka
polskiego,
której oczywiscie nie mogę podać, bo:
> nalezy takze spodziewac sie wizyty prokuratora.

> Chcialbym zauwazyc ze uzywanie tak obrazliwych swrotow jak (przepraszam ze
> cytuje) "wyciagnie" pozwala wyrobic sobie oczywisty poglad zwiazany z Pana
osoba.

> i oprocz mojej pogardy dla Panskiej osoby

pisząc takie zdania wyrabia Pan sobie pogląd o SOBIE.

> Tego komentowac chyba nie trzeba!
> Zdzislaw
wlasnie, nie trzeba,
oszczędzę sobie krytyki dla Pana Panie ZDZISLAWIE....