Re: ECS K7S5A - dla oblatanych z ta plyta :)

Autor: respio_cafe_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 21 Feb 2002 - 09:45:24 MET

> OK, zalozmy taką sytuacje - nie mam zamiaru instalowac od nowa
> windowsa, a tak szczerze, to nawet nie ma o tym mowy (instalowalem go
> tylko raz dwa lata temu i dziala do dzis, dbam o niego ;-). Mam juz
> zainstalowane stery do tnt2, a ten Vxd trzeba zainstalowac _przed_ tym
> co juz mam zainstalowane :) Co wtedy? :) Co bedzie jesli zainstaluje
> Vxd _po_? Bo usuniecie karty z menagera urządzen chyba nie wystarczy,
> stery i tak zostaną.

W pierwszej kolejności odinstaluj stery od TNT2, tzn. przywroc domyslny
sterownik do karty graficznej. Reszte mozna zostawic w spokoju, chociaz ja bym
na wszelki wypadek usunal sterowniki kontrolerow dysku i plyty glownej (zeby
nie bylo niepotrzebnych smieci).
Pozniej instalujesz wspomniany VXD driver, a po nim stery od TNT2. Przy
odrobinie szczescia nic nie powinno sie posypac, chociaz ja bym na Twoim
miejscu zainstalowal jednak na nowo Windowsa, gdyz watpie zeby Win po 2 latach
dzialal tak do konca bez zarzutu ;-)

--
Piotr Respondek - z cafe