Re: ECS K7S5A - dla oblatanych z ta plyta :)

Autor: MrK (SY06913_nospam_at_rejestracje.pl)
Data: Thu 21 Feb 2002 - 10:26:08 MET

 napisał(a):

>odrobinie szczescia nic nie powinno sie posypac, chociaz ja bym na
>Twoim miejscu zainstalowal jednak na nowo Windowsa, gdyz watpie
>zeby Win po 2 latach dzialal tak do konca bez zarzutu ;-)

Eeee tam :) dziala OK. Nie chce instalowac od nowa, bo jak pomysle ile
rzeczy mam poinstalowanych i poustawianych to mi sie mdło robi na mysl,
ze musialbym to wszystko od nowa robic :) chyba z tydzien roboty :)
No i chyba jeszcze najpierw odinstaluje VIA 4-in-1 :)

Dzieki wszystkim za porady :)

--
Pozdrawiam
MrK