Re: Jaka tania atramentowka do domu?

Autor: Remigiusz Weska (rew_at_simple.com.pl)
Data: Thu 21 Feb 2002 - 09:46:29 MET

Użytkownik "Clint" <clint1_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
> Wydaje mi się, że HP jest droga w eksploatacji.
> Jaką inną, dobrą i z tanim tuszem polecicie?
>
> Pozdrawiam,
> Clint
> clint1_at_wp.pl

Fakt że atrament do HP kosztuje słono ale wg. mnie chyba warto.
Swego czasu kupiłem HP610, korzystałem prawie rok. Później dałem rodzicom a
sobie kupiłem Canon 6100 (bo tusz kosztował 20zł). Po roku używania Canona
stwierdzam że nadaje sie na śmietnik a koszty eksploatacji są prawie takie
same jak w HP, (atrament sie kończy po miesiącu, poza tym są z nią problemy
no i jest strasznie głośna).
Wracam do HP

Remek