ECS K7S5A - dla oblatanych z ta plyta :)

Autor: MrK (SY06913_nospam_at_rejestracje.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 19:45:27 MET

Witam

Jutro bede mial mozliwosc kupna tej plyty (ale najpierw moge
przetestowac, mam na szczescie ta mozliwosc).
1. Nie mialem do tej pory stycznosci z chipsetami SIS'a. Plytki ze
sterami mial nie bede, musze pościagac sobie z sieci. Co zainstalowac i
w jakiej kolejności?
2. Czy warto zainstalowac może coś ponad to, co znajduje się na stronie
ECS'a? Jakieś przydatne programiki wspomagające pracę z ta plytą?
3. Słyszałem, że płyta nie jest zbyt wydajna jeśli działa
asynchronicznie (proc 100, pamiec 133) a na razie nie przesiadam sie na
DDR. Gdzie znajde jakies dane/testy na ten temat?
4. Czy w przypadku pamieci DDR sprawa wyglada tak samo jak z pamieciami
133? (Chodzi o ta niby niższą wydajność)
5. Moj sprzet: duron 600, 128 i 256MB pc-133, Seagate barracuda 17GB,
riva tnt2 32MB PRO, SB Live! tuner AverMedia TVPhone 98, skaner Plustek
OpticPro U12B (USB), HP930C (USB). Czy powinienem sie spodziewać jakiś
problemów ze współpracą w/w sprzętu z tą plytą? Ja obawiam sie
najbardziej SB Live! Może ktos z Was ma podobny sprzet i ma cos
doinstalowane, jakies patche/dodatki/poprawki. Jesli tak bede wdzieczny
za każdą wskazowke.

Wiem ze duzo, ale chce sie dobrze przygotowac :) Pościągać to i owo
zawczasu, a nie jak juz komp nie będzie chcial działać :)
Grupe czytuje i widze, ze az tak wielkich problemow z ta plyta nie ma,
aczkolwiek strzeżonego...

--
Pozdrawiam
MrK