Re: ECS K7S5A - dla oblatanych z ta plyta :)

Autor: aRKADIUSS (jarmuzea_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 19:57:56 MET

Użytkownik "MrK" <SY06913_nospam_at_rejestracje.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Jutro bede mial mozliwosc kupna tej plyty (ale najpierw moge
> przetestowac, mam na szczescie ta mozliwosc).
> 1. Nie mialem do tej pory stycznosci z chipsetami SIS'a. Plytki ze
> sterami mial nie bede, musze pościagac sobie z sieci. Co zainstalowac i
> w jakiej kolejności?
Zainstaluj najpierw AGP SiS a potem stery do grafy. Jeszcze musisz
zainstalowac stery do k. muzycznej. Wszystko znajdziesz na www.ecs.com.tw
Ew. stery do lanu onboard....

Karta muzyczna onboard - bardzo cicho gra...

> 2. Czy warto zainstalowac może coś ponad to, co znajduje się na stronie
> ECS'a? Jakieś przydatne programiki wspomagające pracę z ta plytą?
> 3. Słyszałem, że płyta nie jest zbyt wydajna jeśli działa
> asynchronicznie (proc 100, pamiec 133) a na razie nie przesiadam sie na
> DDR. Gdzie znajde jakies dane/testy na ten temat?

U mnie na D. 1Ghz 320 MB SDRAM na asynchronicznych ustawieniach działa dużo
lepiej jak na 100/100.... to chyba zalezy do pamiatek (tak sadze)

> 4. Czy w przypadku pamieci DDR sprawa wyglada tak samo jak z pamieciami
> 133? (Chodzi o ta niby niższą wydajność)
> 5. Moj sprzet: duron 600, 128 i 256MB pc-133, Seagate barracuda 17GB,
> riva tnt2 32MB PRO, SB Live! tuner AverMedia TVPhone 98, skaner Plustek
> OpticPro U12B (USB), HP930C (USB). Czy powinienem sie spodziewać jakiś
> problemów ze współpracą w/w sprzętu z tą plytą? Ja obawiam sie
> najbardziej SB Live! Może ktos z Was ma podobny sprzet i ma cos
> doinstalowane, jakies patche/dodatki/poprawki. Jesli tak bede wdzieczny
> za każdą wskazowke.

Mam Barracude III 20 GB i tnt2 m64 i nie ma problemow zadnych.

> Wiem ze duzo, ale chce sie dobrze przygotowac :) Pościągać to i owo
> zawczasu, a nie jak juz komp nie będzie chcial działać :)
> Grupe czytuje i widze, ze az tak wielkich problemow z ta plyta nie ma,
> aczkolwiek strzeżonego...

Jestem zadowolony z płyty bardzo. Teraz wlasnie podkrecilem go CPU fsb na
1,1 GHz a pamiatki poszly na 147 MHz i chodzi stabilnie...

pozdrawiam
aRKADIUSS