Re: Karta telewizyjna do obrobki video

Autor: Maciej Bojko (maciej.bojko_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 17:31:55 MET

On Wed, 20 Feb 2002 15:57:54 +0100, "Kuba Pszczolek"
<pszczoolek_at_wp.pl> wrote:

>Hej
>Mam w posiadaniu cyfrowa kamere JVC GR-DVL100
>i mam zamiar pobawic sie w obrobke na komputerze.

>W cenniku pobliskiego sklepu znalazlem taki karty tv:

[ciach sterta kart na BT878...]

>Czy ktoras z nich polecacie, jak nie to jaka (oczywiscie
>w ramach cenowej racjonalnosci)?

Zadna z nich, poniewaz...

>Zalezy mi zeby moc zgrywac z kamery obraz w jak najlepszej jakosci
>(duza rozdzielczosc, dobry dzwiek itp),

...jesli chcesz jak najlepszej jakosci, to popularna karta TV za
dwie (trzy) stowy to chybiony wybor. Szukaj raczej pod "karty
video". Jesli kamera ma FireWire, to wystarczy Ci niezbyt droga
(kilkaset zet) karta z takim zlaczem, jesli nie - musisz kupic
jakies drogie urzadzenie z kompresja sprzetowa (MJPEG, MPEG 2, takie
tam) - ceny zaczynaja sie od okolo tysiaca zl, raczej nieograniczone
z gory.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko_at_students.mimuw.edu.pl