Re: Karta telewizyjna do obrobki video

Autor: R. D. (dymir_at_lion.cc)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 20:26:00 MET

"Maciej Bojko" <maciej.bojko_at_students.mimuw.edu.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
Jak ci juz napisali tylko FireWire (wez zestaw z kablem
i z programem, najczesciej wersja LE, do obrobki video).
Tylko wtedy uzyskasz pelna rozdzielczosc PAL (720x576),
kompresja sprzetowa jest wlasciwie niepotrzebna bo obraz
na kasecie DV jest juz skomprymowany (tak to sie chyba
nazywa), do tego duzy i w miare szybki dysk ktory jest w
stanie przyjac ciag danych ok. 3.6MB/s. Problemem jest
natomiast co po obrobce, na kasete VHS a nawet SVHS
odpada - to po co kamera cyfrowa, magnetowidy cyfrowe
za drogie, z powrotem na DV - wiekszosc kamer ma zablokowane
video in i nie wszystkie daja sie odblokowac a i odtwarzac
trzeba z kamery. Tanieja nagrywarki DVD moze to jest przyszlosc.
hth
cu
Ryszard