Karta telewizyjna do obrobki video

Autor: Kuba Pszczolek (pszczoolek_at_wp.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 15:57:54 MET

Hej
Mam w posiadaniu cyfrowa kamere JVC GR-DVL100
i mam zamiar pobawic sie w obrobke na komputerze.

W cenniku pobliskiego sklepu znalazlem taki karty tv:
AVerMedia TV Studio PAL D/K TV + RADIO PCI 350zl
AVerMedia TVCAPTURE PAL D/K TV 340zl
Aver TV USB + RADIO 485zl
PixelView PCI TV + Radio + pilot 230 zl
PixelView PCI TV + Pilot 210 zl
PixelView PCI TV + Radio + pilot + stereo NICAM 320 zl
WINFAST PCI TV2000 + Pilot + Radio 310 zl

Czy ktoras z nich polecacie, jak nie to jaka (oczywiscie
w ramach cenowej racjonalnosci)?

Zalezy mi zeby moc zgrywac z kamery obraz w jak najlepszej jakosci
(duza rozdzielczosc, dobry dzwiek itp),
moc go obrabiac i pozniej moc to co stworze nagrac na wideo.
No i fajnie by bylo jak bym mogl zgrac obraz ze zwyklego wideo
albo z telewizji (odbieranej przez karte tv).
Co polecacie, na co zwrocic uwage?

--
Z pozdrowieniem ...