okazje;)

Autor: Jakub Szwajka (jakub.szwajka_at_wbj.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 12:43:48 MET

Czesc wszystkim,

parę dni temu był tutaj post od raffa czy jakoś tak dotyczący okazyjnego
zakupu dyszczku maxtora 80gb. no niestety raffa nie odpowiada na monity, a
szkoda, bo chętnie bym taką okazję łyknął.

mam takie pytanko: czy nie dałoby się umówić jakoś poniędzy ludźmi na grupie
(w sumie wszyscy jesteśmy poważni, no może z kilkoma wyjątkami;) co do
takich okazji. przecież z tego co widzę, to co jakiś czas ktoś z grupowiczów
jedzie za zachodnią granicę i kupuje jakiś sprzęt. może niech puści posta,
że jedzie i wtedy może udałoby się już na privach dogadać co do okazyjnego
zakupu czegoś tam. nie wiem, czy się zgadzacie, ale napiszcie co o tym
sądzicie

pozdrawiam wszystkich,

szajbus