Re: okazje;)

Autor: Mariusz (NOSPAM_mariusz_at_cz.onet.pl)
Data: Thu 21 Feb 2002 - 13:01:28 MET

Witam,
Użytkownik "Jakub Szwajka" <jakub.szwajka_at_wbj.pl> napisał w wiadomości
> Czesc wszystkim,
>
> parę dni temu był tutaj post od raffa czy jakoś tak dotyczący okazyjnego
> zakupu dyszczku maxtora 80gb. no niestety raffa nie odpowiada na monity, a
> szkoda, bo chętnie bym taką okazję łyknął.
>
> mam takie pytanko: czy nie dałoby się umówić jakoś poniędzy ludźmi na
grupie
> (w sumie wszyscy jesteśmy poważni, no może z kilkoma wyjątkami;) co do
> takich okazji. przecież z tego co widzę, to co jakiś czas ktoś z
grupowiczów
> jedzie za zachodnią granicę i kupuje jakiś sprzęt. może niech puści posta,
> [...]

No, ja kiedyś zagadałem do jednego gościa z tej listy, który opisywał swoje
wyjazdy do Niemiec po części dla kolegów, i poprosiłem go o zakup
zasilacza... powiedziałem że za transport zapłacę...
No i dostałem odpowiedź " spierdalaj.... ", dosłownie. Nic dodać nic ująć.
Tak więc chyba to tłumaczy tak gigantyczny odzew na Twój post.....
Pozdrawiam
Mariusz