Re: Dziwny RAM...

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 21:20:41 MET

Użytkownik Jackobi <jackobi.usenet_at_awp.waw.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3c6fdd56_at_news.vogel.pl...

> Nie chodzi o rozmiar pamieci a o jej typ !!!
> Co innego EDO a co innego SDRAMy. A czy to w DIMMach czy SIMMach czy innej
> formie podane, to juz tylko kosmetyka...

Do tego wiele płyt serwerowych dla procków Intela (także stare)
wymaga do działania pamięci ECC.
I w tym przypadku wydaje mi się że chodzi raczej o kontrolę parzystości
tak więc można spróbować odpalić na tej płycie Dimm'a PC66 sdram ECC

(często szukam części do gratów po komisach i ceny zależą od tego
czy trafi się na cwaniaka np. dimm128MB pc66 ECC są za 170zł do nawet 400zł )

PeJot