Re: dysk 80GB a widac tylko 10GB

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 21:20:24 MET

Użytkownik <capri_at_pertus.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:7e4b.000002e9.3c713671_at_newsgate.onet.pl...

> Ja mam identyczny problem tyle, że z dyskiem 30GB. BIOS widzi poprawnie fdisk
> tylko 8GB. Co zrobić żeby było OK?

Nie dopatruj się tutaj analogii ponieważ w powyższym przypadku problem może
być podwójny (1) stary Fdisk obsługujący dyski tylko do 64GB
Trzeba sobie załatwić Fdisk'a z nowszego Windows lub użyć softu
producenta.

(2) Ściągnąć sobie menadżera dysku (ze strony producenta) który zrobi jakąś magiczną dyskietkę startową i zainstaluje na hdd
programik który udostepni dla systemu pełną wielkość. Na partycje też nim podzielisz dysk.

PeJot