Re: Duży Prrooobblleemmm

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 21:20:22 MET

Użytkownik MARCiN <marcin_at_pai.com.pl##USUŃ_TO##> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:17958-1013960130_at_as1-78.leczna.dialup.inetia.pl...
> Kolega kupił sobie komputer. Duron 950, Soltek 75KAV, 128 MB, 40 GB Seagate
> 5400 Zainstalowałem mu Win XP wszystko chodziło spoko aż do chwili kiedy
> jego 3
> letnia córeczka nie zamieszała tzn w jakiś sposób zresetowała sprzęt.

Jak zwykle zwala się winę ma najmłodszych :/

> Po tym
> pojawiały się błędy na partycji gdzie miał filmy divX. Scandisk nie mógłm
> pordzić sobie z błędami więc zformatowałem partycję i wsztko było OK. Ale
> strasznie spadała wydajność. Windows strasznie długo się otwiera i zamyka,
> wolno działają wszytkie gry. Co robić ? Wszytko sprawdziłem? Poradzcie coś

Chyba hdd siada, możesz go solidnie sformatować ze skanowaniem błędów.
Jak pojawią sie jakieś bad sectory to dysk do reklamacji a jak nie to raz na jakiś
czas dobrze by było go sprawdzić np. Windows'owym Scandisk'iem.

PeJot