Re: wyższośc intela na amd i odwrotnie

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 16:10:38 MET

"fit" <fit_at_astercity.net> wystukał
(news:a4tasc$24ht$1_at_pingwin.acn.pl):

> kupilem celT1.2 bo łatwo sie podkrecił do 1.5G i ma z tą
> prędkościa wydajność wg SiSoft Sandra taka jak Athlon 1700+ a jest
> duzo tanszy zwłaszcza, jeżeli nie trzeba wydawać 100 pln na
> radiator
Pewnie Cie nie pociesze mowiac, ze Athlon 1700+ podkrecony na 1,65 GHz
jest szybszy od jakiegokolwiek PIII i Celka, a w wielu testach
wyprzedza PIV 2,0 GHz. Innymi slowy: nienajszczesliwsze jest
porownywanie procka podkreconego z niepodkreconym

> drugim argumentem była mozliwosc pozostawienia starej
> obudowy z zasilaczam 235W i SDRAMu
Podejrzewam, ze SDRAM najbardziej dusi ten procesor.

> trzecim że cicho i zimno bez problemów
To jest latwiej osiagnac na Celku, nie jest jednak niemozliwe z innymi
prockami (w testach Japonczykow PIV tez mialo zimno, tylko ciagle
musieli dolewac jakiegos azotu;)

> czwartym że nie mam ryzyka ukruszenia, zgniecenia, przegrzania i
> bog wie czego jeszcze
O, i wlasnie "kruche jadra" to najwieksza moim zdaniem wada prockow
AMD. Dlatego lepiej, zeby radiator zakladal ktos, kto wie co robi.
Pozdrawiam
Egghead