Re: Yamaha nagrywarka 8424 czy warto

Autor: Jarek G. (jgoralski_at_faq.net.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 11:57:31 MET

Dnia Tue, 19 Feb 2002 14:55:51 +0000 (UTC), Krzysiek <silverman_at_go2.pl>
napisal(-a) cos takiego:

>Jak sie umie zlozyc i skonfigurwac to nie ma problemu :) Ale faktem jest,
>ze plyta najlepiej abitowi nie wyszla i sa problemy z kompatybilnoscia nie
>firmowych pamieci oraz kart sieciowych na realteku. Ale wiem pamietam
>Tobie wszystko chodzilo :)
Raz mialem pecha z plyta, ktora _wymagala_ tylko jednej sruby, reszta
musiala byc na kolkach plastykowych ktoras z MSI na kt133, ten jeden
egzemplarz). A ja zawsze daje plyte na sruby, coby mi nie latala po
obudowie.. qzwa, myslalem ze zwariuje. Na zapale - wsio dziala; wkladam do
obudowy - kupa. W koncu oddalem do serwisu, a tam ja przypadkowo wladowali
do innej obudowy, ktora wlasnie podpasowala.. :(

>Z kruszeniem procesorow to tez nie kumam ludzi :)
Za duzo mysla miesniami? ;)

>Hmmm? Ja mialem na mysli nagrywarke. Ty tez?
Nie, ja tak ogolnie o producencie.. nie mialem zadnej cdrw, dvd, combo
Ricoha, to i sie nie wypowiadam ;)

>Niestety :(
Smutna prawda, ale prawda. I tak dobrze, ze wybral Yamahe, a nie
LG/Phillips/Lite-On/Mitsumi itd. ;)

>Zgadzam sie :)
Zawsze mi mowili, ze jestem urodzonym negocjatorem.. jak sie nie da
dogadac, to zawsze mozna przypie*&^ic dziadowi ;)
CU

EOT

Pozdrawiam,

mailto: jgoralski_at_faq.net.pl