Re: Jakš kartę grafiki zakupić ?

Autor: Far_at_oN
Data: Tue 19 Feb 2002 - 15:21:22 MET

Ja miałem P2 266 i GeForce2 MX 400 (a przedtem jakąś za 50pln) i nie dało
się oglądać DivX`ów - skakały niemiłosiernie, aż do zawieszenia się (jedynie
te naprawde stare działały ok).
Teraz mam Durona1000 (karta graficzna bez zmian) i jest ślicznie i
płynniutko. Reasumując - nawet jak zmienisz kartę może się okazać że
niewiele to da (u mnie to nie dało kompletnie nic) - lepiej pamiętaj o tym,
bo będziesz niemiło rozczarowany i wkurzony (ja byłem).
Ale GeF2 MX400 polecam - tanio i nieźle (chyba że masz płytę główną Abita -
ja miałem taką przy P2 i coś było nie tak - a po włożeniu GeF2 jeszcze się
pogorszyło - teraz mam ECS i jest ok)