Re: Jaką kartę grafiki

Autor: Rajdek (rajdek_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 13:30:59 MET

Rotary napisał(a):

> Po pierwsze ustaw poprawnie kodowanie w programie pocztowym.
> Po drugie karta nie ma wplywu na szybkosc Divx-ów.
> Te Pentium jest na szynie 66MHz? Podkrec go powinno pomóc.

Karta nie ma wpływu na szybko¶ć Divx-ów ? A pamięć na karcie grafiki ?
Czy to zależy tylko od szybko¶ci procesora ? A gry ? Tu już karta ma
znaczenie ? To wtedy jak± by¶cie polecali ? Nie za drog±... A dołożenie
pamięci do kompa (RAM) ma znaczenie w jako¶ci (brak przeskoków,
zatrzymań) ogl±danego filmu ?
Sam procesora chyba nie podkręcę, nie bardzo się na tym znam. To
skomplikowana operacja ?
Do ilu Mhz można go podkęcić ?

pzdr

rajdek