Re: Jakš kartę grafiki zakupić ?

Autor: WiesiekW (wwiesiek_at_NOSPAMgo2.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 18:17:14 MET

Rajdek napisał(a):

> Mam teraz ATI Rage Pro. Komputer Pentium II 300 Mhz, 64MB ram.
> Potrzebuję szybszej karty graficznej, aby pooglšdać bez przeskoków
> jakies divx-y. Co polecacie ?
> Jakiœ gforce 2 ? Ale jaki i za ile ? Może coœ innego ? Może coœ,
> co pomoże mi też montowaćamatorskie filmy z kamery VHS-C ? Może
> jakies TV też ?
>
> Proszę o radę

Karty Ati są dużo lepsze od GForce do oglądania divix-ów, na początek
sprawdź czy masz włączone DMA dla dysku i cdromu,spróbój też z innymi
kodekami.Co do rozbudowy to zaczołbym od wymiany procka i dodania Ramu.
Wymiana samej grafiki przy tym procku niewiele ci da.

--
[WiesiekW]
mailto:wwiesiek_at_go2.pl