Re: wyższośc intela na amd i odwrotnie

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 10:13:36 MET

"Radio Erewan" <radek_at_cdrom.pl> wrote:
> Niestety błędy w polityce Intela w ciągu ostatnich 18 miesięcy
pokrzyżowały
> moje plany i teraz mam w domu szrot. :-(
> Nieszczęśliwy posiadacz Athlona

Biedaku. Widzisz, ja również ze względów ekonomicznych wybrałem AMD - Intel
właśnie przestał wspierać systemy two-way w normalnych granicach cenowych,
podczas gdy AMD miał w tej dziedzinie udany debiut. I jestem bardzo
zadowolony. Może dlatego, bo starannie wybrałem płytę główną, i nie
oszczędzałem na "mało istotnych drobiazgach" jak np. pamięć ?

B.