Re: wyższośc intela na amd i odwrotnie

Autor: . : : Krzysztof : : . (krzys-iek_at_-----wp.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 23:12:40 MET

Użytkownik "Friend" <universum_lab_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
, na karcie graficznej - sa zwolnione o conajmniej 50%)

> Gdybym kupil AMD 1000MHz nie bylo by mowy o zadnym spowalnianiu
wentylatora.

max temp dla celkow T do 68 a amd 95 daj duzy coolermaster i 2000RPM bedzie
mial niech i 60C i mu to zwisa, odpada ten punkt (sam mam xp 1700 an tescie
i dziala z 2500 RPM 50C pasta na srebrze)

> obciazeniu ma 40C(chcialbym zobaczyc takie temperatury w rownowaznym AMD!)

moze i nie zobaczysz ale on sie nie spali przy 70 jak twoj, zrozum.

> odkurzacz ZELMER!

o boze mowie ze cicho.

> (wiem ze ilosc wydalanego ciepla zalezy m.innymi od wielkosci technologi
> wykonania procesora i w tym wypadku celeron 1000TU jak i najnowsze P4
> northwood intela (0.13mikrona) wygrywaja)

tak zgoda ale nie jest tragicznie, amd tez idzie na 0.13

> Smiech mnie ogarnia jak czytam tu i owdzie ze ludzie poszukuja obudowy
> komputerowej z wodnym chlodzeniem...nie tedy droga.

bo to sa rasowi podkrecacze i nie pier... ze to do amd bo ianczej kupa.
moze chca celka T max podkrecic dajac duuuuze V ?

> Jak komus odpowiada dodatkowy piecyk w pokoju (w postaci komputera z
> zainstalowanym procesorem AMD) to niech sobie kupuje AMD.

no tak jak zapalisz peta to odrazu temp w pokoju skacze o 2C

> Niebawem AMD przekroczy granice 2GHz ale do chlodzenia ich procesora
trzeba
> bedzie uzywac pewnie cieklego azotu :).

juz beda na 0.13