Re: Jak postawić system win95 po usunięciu pliku ?

Autor: Wlodek (surma_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 13:39:37 MET

Czy ktos jeszcze uzywa Win95? Chyba w firmach ze wzgledu na licencje :)
Wyglada na to, ze moze jakis wirus mógl ci pokopac w tablicy partycji a
wtedy.....
Ale spróbuj sformatowac partycje C jesli nie masz na niej istotnych danych.
Mozesz tez odpalic Fdisk'a albo lepiej Partition Magic i sprawdzic jakie
masz partycje i czy w ogóle jeszcze je masz.
Jesli to Win95 to powinna byc FAT16 lub FAT32 dla Win95OSR2 .
Poza tym komenda sys c: powinna byc wykonana z takiego systemu jaki jest
zainstalowany na dysku, wiec musisz uruchomic kompa z dyskietki startowej
Win95 a nie np. Win98.

Uzytkownik "Rajdek" <rajdek_at_skrzynka.pl> napisal w wiadomosci