Re: Pentium4 a ISA

Autor: Wojciech Kulasa (fingolfin_at_altair.wox.org.wytnijto)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 23:59:15 MET

Krzysiek <silverman_at_go2.pl> wrote:
> Wojciech Kulasa <fingolfin_at_altair.wox.org.wytnijto>, wrote in

> LOL
> Argumen nie trzymajacy sie kupy. Idac takim tokiem rozumowania; jaka byla
> popularnosc ISA 16bit przed jego wprowadzeniem? Zerowa. Wiec nie powinien
> zostac wprowadzony.

To bylo reductio ad absurdum. Moj argument byl taki sam jak twoj, czyli
twoj nie trzyma sie kupy.

> O prosta rezygnacje ze starych standardow dla nowych...

Ale po co rezygnowac, skoro oba moga wspolistniec? Nawet mnie troche
palce swierzbia, zeby teraz wymyslic kilka blyskotliwych przykladow
wspolistnienia starego i nowego, ale mi sie nie chce...

> Mi w niczym. Ale po co je wpychac nasile skoro jego popularnosc jest
> bliska _0_.

Na jakies podstawie tak twierdzisz? Prosze o podanie wiarygodnych zrodel,
bo inaczej ja powiem ot tak, ze jest bliska 100.

> Ty to nie wszyscy.

Ty to nie wszyscy.

> Jestem nawet sklonny napisac, ze wiecej jest ludzi na
> grupie ktorzy nie maja zadnego uzadzenia na ISA w komputerze od tych co
> maja.

Na jakies podstawie tak twierdzisz? Prosze o podanie wiarygodnych zrodel,
bo inaczej ja powiem ot tak, ze jest ich wiecej.

> W duzej wiekszosci sa ta przyklady kart "specjalistycznych" jak to
> okreslili.

O tak, w szczegolnosci moj modem i karta dzwiekowa.

--
.. Wojciech Kulasa [Fingolfin] ........... fingolfin(@)altair.wox.org ..
.. http://fingolfin.cjb.net .................. RPG famous last words: ..