Re: problem - freeze

Autor: Far_at_oN
Data: Mon 18 Feb 2002 - 23:24:43 MET

Ja od jakiegoś roku miałem podobne (i nie tylko) problemy. Wymieniałem po
kolei wszystko:
ram, karta graficzna (na GeF2 mx400 właśnie - to jeszcze pogorszyło
sytuację - np. WinXP przestał się wieszać.... bo się w ogóle przestał
wczytywać (reinstalka nie pomogła)) no i na koniec wymiana cd-roma.
Kilka dni temu wymieniłem płytę główną i procka (Abit AH6 i P2 266 na ECS i
Durona1Ghz) - i wreszcie mam spokój :))) Wszytko działa ok, to co sie
wieszało już sie nie wiesza i wreszcie jestem szczęśliwy... nie wiem czemu
mam wrażenie, że płyty Abita + GeForce = kłopoty (ale to tylko moja teoria.
Wcale tak być nie musi)