problem - freeze

Autor: JFB (jfbUSUN_TO_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 19:35:43 MET

Moja konfiguracja:
Abit ST6 (bios najnowszy),
Cel850(100MHz),
GF2 MX 400,
SBLive,
128 Mb RAM (133)
sieciówka Realtek
Dysk Seagate BIII na ATA100

Problem jest jeden, ale juz prawie wszystkiego probowalem. Mianowicie na
kazdym windowsie zdarzaja mi sie co jakis czas zwisy typu freeze (pod win2k
tez, zadnych BSoD'ow), wtedy tez dzwiek sie przycina, ogolny zwis.
Na razie mam hipoteze ze dzieje sie to jak winamp odtwarza muzyke (ale tez
nie od razu tylko po jakims tam czasie, nawet jak system jest bezczynny, nic
nie musze robic a on zwisa...), ale ta koncepcja wydaje mi sie dosc
dziwna....
Czy ktos wie jak mozna rozwiazac ten problem ? Aha, dziwny problem z
pamieciami jest bo mam w domu 4 kosci - 2 128(133) oraz 2 64(100), i tylko
na jednej z nich (128) system dziala w miare poprawnie. Na drugiej 128
wogole system nie startuje (ale na innym kompie dziala ta pamiec), a te dwie
64 powoduja spontaniczne resety komputera w trakcie pracy. Troche dziwi mnie
ta niekompatybilnosc, ale chyba wszysktie 3 sloty na plycie nie sa
walniete...Czy to moze byc kwestia pamieci (jak mowie wszystkie one sa
sprawne z punktu widzenia Microstara)

Jestem juz lekko zdesperowany, prosze o jakies sugestie, z gory dzieki

jfb