Re: wyższośc intela na amd i odwrotnie

Autor: Friend (universum_lab_at_kki.net.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 20:35:19 MET

Jestem szczescliwym posiadaczem INTELA(celeron1000_Tu).
Dlaczego INTEL a dlaczego nie AMD:

Najwazniejsza sprawa dla mnie byl komfort pracy a dokladniej "cichosc" pracy
calego komputera. W moim komputerze wszystkie wentylatory( w zasilaczu, na
procesorze, na karcie graficznej - sa zwolnione o conajmniej 50%)

Gdybym kupil AMD 1000MHz nie bylo by mowy o zadnym spowalnianiu wentylatora.
Tymczasem moj wentylator na procesorze kreci sie teraz z predkoscia 1900obr
i przy normalnej pracy w windows osiaga temperature 29-30C.Przy maksymalnym
obciazeniu ma 40C(chcialbym zobaczyc takie temperatury w rownowaznym AMD!)

Coz mi z przewagi wydajnosci AMD jezeli komputer ma mi huczec i grzac jak
1000W
odkurzacz ZELMER!
(wiem ze ilosc wydalanego ciepla zalezy m.innymi od wielkosci technologi
wykonania procesora i w tym wypadku celeron 1000TU jak i najnowsze P4
northwood intela (0.13mikrona) wygrywaja)

Smiech mnie ogarnia jak czytam tu i owdzie ze ludzie poszukuja obudowy
komputerowej z wodnym chlodzeniem...nie tedy droga.

Jak komus odpowiada dodatkowy piecyk w pokoju (w postaci komputera z
zainstalowanym procesorem AMD) to niech sobie kupuje AMD.

Niebawem AMD przekroczy granice 2GHz ale do chlodzenia ich procesora trzeba
bedzie uzywac pewnie cieklego azotu :).

Friend