Re: Pentium4 a ISA

Autor: Wojciech Kulasa (fingolfin_at_altair.wox.org.wytnijto)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 14:59:15 MET

Krzysiek <silverman_at_go2.pl> wrote:

> Brawo!!! Z barku argumentow lepiej cos nie dopowiedzic, zakrecic i
> pobrazac. Niestety zemna Ci sie to nie udalo. Przedstaw mi _sensowne_
> argumenty potrzeby montowania slotow ISA w najnowszych plytach glownych.

Np. potrzeba zamontowania starych urzadzen przystosowanych do wspolpracy
z szyna ISA a niedostepnych na PCI. Pokaz mi np. tanie true-modemy na PCI.
Zoltrixy byly tylko na ISA, na PCI byly roznej masci win-modemy.

Np. wspomniane wczesniej wlasnorecznie wykonane urzadzenia przystosowane
do wspolpracy z ISA. Ja tez nie jestem elektronikiem, ale jesli ja czegos
nie robie, to nie uwazam, ze nikt nie ma prawa tego robic...

Sam mam 2 urzadzenia na ISA (plyta Abit BH6) - modem 33.6 i 7-letnia
karte dzwiekowa na ukladzie Opti929 i oba te urzadzenia sprawuja sie
i sprawowaly wysmienicie we wszystkich wcieleniach mojego PC. Wcale
nie czuje potrzeby ich wymieniania na odpowiedniki na PCI.

--
.. Wojciech Kulasa [Fingolfin] ........... fingolfin(@)altair.wox.org ..
.. http://fingolfin.cjb.net .................. RPG famous last words: ..