Re: k7vza i problem ze skanerem na usb

Autor: A.Szular (aszular_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 12:54:08 MET

Witam
Miałem podobny problem ale na Plustku 1248
dzwoniłem do plustka do serwisu powiedzeli że są problemy z tymi płytami i
skaner nie pójdzie na niej gdyż usb na płycie ma jakiś słabszy sygnał
doradzali jakiś port aktywny USB coś co się dołańcza do usb i wzmacnia
sygnał ponoć kilka złotych to coś kosztuje co dalej nie wiem bo czegoś
takiego nie spotkałem.

A.Szular