Re: Problem z karta TV!

Autor: Rotary (rotary123_at_box43.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 13:57:02 MET

> ostatnio zaktualizowalem troche kompa: Abit ST6 + Cel900 + 128RAM i
> niestety po wlozeniu karty TV PixelView Pro Tv zaczela sie ona
> zachowywac dosc dziwnie, jakosc obrazu znacznie sie pogorszyla, a w
> trybie pelnoekranowym fonia o pare sekund "wyprzedza" wizje
> w poprzednim kompie mialem Abita BH6 i Celka433 + 64RAM i wszystko
> dzialalo poprawnie

Hmnm to ciekawe chyba mam podobny problem. Uzywalem tunera TV na BH6 +
Cel333.
Potem jakis czas przerwy. Teraz kupilem Avera GO od Abita BF6 + Cel633_at_950 i
u mnie obraz tez jest beznadziejny. Pozyczylem od kumpla starsza wersje
Avera 98 Capture i tez kiepsko to wyglada. Sprawdzilem tez obie karty u
niego i obraz tez nie jest rewelacyjny
sprzet to Atlon 700 na slotA.

Móglbys cos wiecej napisac o jakosci obrazu na czym polega jego
"niedoskonalosc".
Masz wlaczone ACPI ? Próbowales ustawic szyne na 66MHz ?

Rotary