Re: k7vza i problem ze skanerem na usb

Autor: MrK (SY06913_nospam_at_rejestracje.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 13:05:17 MET

A.Szular napisał(a):

>Miałem podobny problem ale na Plustku 1248
>dzwoniłem do plustka do serwisu

Pisalem maile - oczywiscie bez odpowiedzi jak na razie.

>powiedzeli że są problemy z tymi
>płytami

Co masz na mysli pisząc "z tymi plytami"? Samą plyte k7vza czy jeszcze
jakies z ECS'a? Ciekawe jakbym zmienil plyte na k7s5a?

>i skaner nie pójdzie na niej gdyż usb na płycie ma jakiś
>słabszy sygnał doradzali jakiś port aktywny USB coś co się dołańcza
>do usb i wzmacnia sygnał ponoć kilka złotych to coś kosztuje co
>dalej nie wiem bo czegoś takiego nie spotkałem.

Kilka zlotych? Moze mieli na mysli taki koncentrator USB ktory od razu
wzmacnia sygnal. Hmm, jesli wzmacnia sygnal to odpadaja od razu takie
zasilane z magistrali, a z zewnetrznym zasilaczem najtansze sa po ok.
140zł (sprawdzalem orientacyjnie w Komputroniku). Tak wiec jesli mam
dac te 140zl to wole zmienic plyte na inna. Chyba ze mowili o czyms
innym, ale chyba jednak o tym.
Czy ktos wie jak wyglada sprawa z ECS k7s5a??? Jak jest z portami USB
na tej plycie???

--
Pozdrawiam
MrK